Larkin 47 Опубликовано: 6 мая Який літраж треба для автомата хто знає? Горшка Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
0 kotoamatsukami 520 Опубликовано: 6 мая Я ростив в 12л Зараз рощу в 6л і паралельно в 1.5л і 3л. Всі ростуть без проблем та але по розміру відрізняються (сємки з одної пачки, не клони то не дуже є сенс їх порівнювати строго). Є фото в альбомі в мене. Моя ціль 6 сортів по 1-2л на 1х1 палатці щоб пошвидше опробувати топові сорта і не так багато місця займати. Є репорт як росли в 1л від бро @boyarskiy Думаю є стрейнти які набирають корневу масу і можливо більше розкривають потенціал зеленої маси в великих горшках. Але імхо великі (10+) є сенс для фотіка що його розростити. А для автіка і 1л піде якщо є правильний догляд) 1 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
0 DoctorAlex 1 Опубликовано: 6 мая По мне так если опыта мало то бери 10л,так хоть вегу без удо проидеш если земля нормальная будет Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
0 jumbojet 1 062 Опубликовано: 6 мая 2 години тому, Larkin сказав: Який літраж треба для автомата хто знає? Горшка по науці 4 л на місяць циклу Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
0 ХаПаZz 3 422 Опубликовано: 6 мая 10л оптимально для кокосу. Для землі 6-8. Треба, ще трішки розуміти який стрейн ти туди пхаєш. Не всі інтенсивно їдять і ростуть, і відповідно не завжди освоюють достатній об'єм. Скажімо так, одразу у великому буде доволі довго набирати оберти перш ніж почне розростатися. В 6л цей процес швидше. 1 click to-> click to-> Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
0 bioaccessory 3 041 Опубликовано: 7 мая 10 годин тому, ХаПаZz сказав: 10л оптимально для кокосу то забагато для автіків бро, 5-8л. саме то 4 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах